در جلسه علنی مجلس صورت گرفت؛تقدیر ۲۴۲ نماینده از نیروی دریایی ارتش برای برگزاری رزمایش ولایت ۹5

242 تن از نمایندگان مجلس از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به جهت برگزاری موفقت‌آمیز رزمایش ولایت 95 تقدیر کردند.

 

242 تن از نمایندگان مجلس از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به جهت برگزاری موفقت‌آمیز رزمایش ولایت 95 تقدیر کردند.
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
رزمایش بزرگ ولایت 95 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پهنه وسیع آب های آزاد به وسعت دو میلیون کیلومتر مربع از تنگه هرمز، دریای عمان، شمال اقیانوس هند و تنگه باب المندب تا مدار 10 درجه برگزار گردید.
در این رزمایش با بکارگیری شیوه های نوین و متکی بر فناوری روز با حضور افسران جوان آموزش دیده و با سلاح های جدید و به‌روز و موشک های دوربرد نور و قادر و ناوچه های موشک انداز و انواع شناورهای سطحی و زیرسطحی و یگان های هوایی و تکاوران دریادل با انجام عملیات های ویژه آبی- خاکی که حاکی از اقتدار، عظمت، صلابت، ایمان و اخلاص فرماندهی و اطاعت از فرمانده کل دل های مسلمانان جهان حضرت آیت الله عظمی امام خامنه ای است، نشان دادند که مردم مسلمان و قهرمان ایران در دفاع از منافع حیاتی خود در تمامی عرصه ها به ویژه آب های آزاد جدی هستند.
ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نام ملت ایران از تلاش های صادقانه و مجاهدت خستگی ناپذیر فرماندهان، افسران و درجه‌داران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به خصوص فرمانده محترم آن نیروی راهبردی در برگزاری موفقیت آمیز ولایت 95 ارتش جمهوری اسلامی ایران قدردانی می نماییم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.